Salon MIRANDA został wyróżniony jako Laureat konkursu Orły krawiectwa 2018.
Czy wiesz, że:
Źródło: http://www.imagopolska.pl/
Najczęstszym źródłem utraty Klienta jest niski poziom jakości obsługi i brak wiedzy pracowników?
90% niezadowolonych Klientów nie informuje o tym firmy, ale 70% z nich już nigdy nie wraca.
Aż 9 z 10 zadowolonych Klientów powróci w celu ponownego zakupu lub skorzystania z usług firmy.
Klasyczny niezadowolony Klient podzieli się swoją opinią z kilkoma znajomymi, którzy również nie skorzystają z oferty skrytykowanej firmy. Z badań wynika zaś, że koszt pozyskania nowego klienta może być nawet pięć razy wyższy od utrzymania dotychczasowego!
Wyjątkowość tego wyróżnienia polega na tym, że status laureata przyznawany jest zakładom które maja odpowiednie opinie klientów. To na podstawie opinii klientów przyznawane jest to wyróżnienie.
Jak liczone są oceny
Co się składa na ocenę końcową?
- Przeszukujemy internet w poszukiwaniu stron zawierających oceny. Następnie przyporządkowujemy je do poszczególnych salonów.
- Wyliczamy średnią ważoną ze wszystkich ocen które zostały zebrane.
- W przypadku takiej samej oceny końcowej wygrywa firma z większą liczbą ocen
Dokładna metodologia jest dostępna na stronie: http://www.orly.pl/about
Lista laureatów konkursu dostępna jest na stronie: http://www.orlykrawiectwa.pl/city-10801-lublin
You must be logged in to post a comment.